Friday, June 26, 2015

Pakar Kek Peribadi

Hi Assalamualaikum...

Alhamdulillah dah 8 hari kita berpuasa, semoga masih diberikan kekuatan dan kesabaran buat kita untuk meneruskan ibadah ini hingga ke penghujungnya.. Amin.

Ok hari ni tetiba terasa nak share sesuatu yang menarik tentang kek, hihi since haritu I dah share dengan you all tentang Red Velvet Tersedap so today I nak share tentang Pakar Kek peribadi I yang sangat awesome. Bukannya apa memandangkan birthday I next week and dah tak lama lagi so I dah mula intai-intai idea kek yang sesuai untuk celebrate birthday I kali ni. Biasanya I yang cari idea dan Pakar Kek Peribadi I yang akan merealisasikan impian I tu without fail. Sebelum I cerita lebih lanjut tentang Pakar Kek Peribadi I ni dengan lebih lanjut, I nak share sikit antara kek-kek yang I pernah suruh Pakar Kek Peribadi I ni buat.

Prince Frog Cake for ME
Wedding Cake for my Cousin
Wedding Cake for my Cousin
Architecture Cake for my Sister Birthday
WWF my friend birthday cake

Comelkan kek-kek ni, hihihi kadang-kadang I rasa Pakar Kek Peribadi I ni macam fairy godmother bile cakap jer nak kek macam ni.. ffrrrriiinnnggggg dah jadi ^_~


Setakat ni I memang berpuas hati dengan setiap kek yang dibuat memang sedap especially Chocolate Moist yang dibuatnya memang nyumies. Memang dah jadi Pakar Kek Peribadi I dan keluarga, so kalau kami ada apa-apa sambutan birthday, majlis pertunangan, perkahwinan, or family event memamg Pakar Kek Peribadi I lah yang akan tolong buat.

Kalau you all pun nak ada Pakar Kek Peribadi juga korang boleh riki-riki instagram @cakesstudio atau leh jer FB cakesstudio atau singgah blog cakesstudio .

Sampai sini dulu my sharing for today, Selamat Berpuasa ^_~




No comments:

Post a Comment

JOM DERMA DARAH DI PUSAT DARAH NEGARA #blooddonor

JOM DERMA DARAH, FOLLOW PUSAT DARAH NEGARA UNTUK INFO ATAU HADIR KE PUSAT DARAH NEGARA UNTUK MENDERMA 11 Januari 2024 : Sehingga jam 3.30 pe...