Tuesday, March 1, 2016

Ada Apa Dengan 29 Februari

Ada apa dengan 29 Februari???

Hi you all,

Post kali ni sangat istimewa, hanya empat tahun sekali kita akan jumpa tarikh 29 Februari ni betul tak? So I tak nak lepaskan peluang ni untuk special post ni.

Why so important to me? Bukan setakat tarikh tu istimewa, lebih istimewa bila ada orang yang kita kenal lahir pada tarikh istimewa ni, so sure ler birthday celebration pun kena istimewa sikit. Empat tahun sekalilah katakan.

Ok in my family, my aunt lahir pada 29 Februari, so kami pun plan baik punya untuk buat suprise birthday celebration untuk dia. Let's the picture speaks..

Suprise Birthday Party

Homemade Birthday Cake by My Sis

Happy Birthday Busu 29 February...

Ok actually I plan this since January with my sis and cousins. Kebetulan tengok kalendar tahun ni tahun lompat, so we all cari idea untuk buat suprise yang sederhana tapi berkesan di hati my aunty. Dengan segala plan dan kebetulan-kebetulan yang berlaku berjaya juga buat my aunty cuak dan panik bila balik rumah dari bercuti di Lost World Of Tambun, buka-buka pintu rumah penuh dengan ballons dan decoration, pastu makanan dan cake dengan lampu lilin tersedia di atas meja. Hahahah supriseeeeeeeeessssss!!! and birthday song ^_~ . My mum prepared foods, my sis buat birthday cake sendiri and me do all the decoration plus blow the ballons with my brother (sempuutt).

Alhamdulillah we made it, my aunty memang betul-betul terkejut dan terharu beside kebetulan yang my cousin and husbandnya pilih tarikh ke Lost World of Tambun tu memang superb lah.. senang kerja kitaorang. Actually we wish to do more but I think less is more, ingatan kami tu pun dah buat my aunty betul-betul gembira. We happy when we see someone that we love is happy too.

HAPPY BIRTHDAY to everyone who was born on 29 February... 

Sharing is Caring, Caring is Loving
Loving is Between Me and You

No comments:

Post a Comment

JOM DERMA DARAH DI PUSAT DARAH NEGARA #blooddonor

JOM DERMA DARAH, FOLLOW PUSAT DARAH NEGARA UNTUK INFO ATAU HADIR KE PUSAT DARAH NEGARA UNTUK MENDERMA 11 Januari 2024 : Sehingga jam 3.30 pe...